Recenzie disc de jazz românesc: Jazzul dincolo de scenă

Bucharest Jaz Festival continuă și în 2018 seria recenziilor de disc de jazz românesc. Moderată de muzicianul Alex Arcuș, „Jazzul dincolo de scenă.” prezintă cele mai noi apariții de disc de jazz românesc de la Fiver House Records (Iordache – Organic Natural), 7 Dreams Records (Nicolas Simion Meets Lee Konitz), A&A Records (The Best Romanian Ethno Jazz 2017, Petrică Andrei, Decebal Bădilă, Vlad Popescu – Second Meeting, Alex Calancea Band – Basul capricios, Irina Popa & Cornel Cristei – Let The Music Out), Soft Records (Călin Pop & Marius Pop – In-Fusion, Marcian Petrescu feat. Rick Estrin – Drifting Blues, Garbis Dedeian – Armine), Arc Records (KRiSPER – Landing on the Comet).

A doua parte a evenimentului „Jazzul dincolo de scenă. aduce împreună muzicieni cu oameni din media și reprezentanți ai unor case de discuri mainstream într-o discuție constructivă despre procesul de creare-mediatizare-comercializare, discuție menită să aducă în prim plan aspectele pe care un artist de jazz trebuie să le ia în considerare pentru a beneficia de suportul unei industrii organizate.

Adi Despot - invitat dezbatere
Compozitor, producător și estetician muzical, absolvent al secției de Pedagogie a Universității Naționale de Muzică din București, absolvent SAE Institute (School of Audio Engineering) - Köln, solistul trupei 'Vita de Vie'.

Anca Lupeș - invitată dezbatere
Fondator al celei mai importante conferințe internationale dedicate industriei muzicale, Mastering The Music Business, Anca Lupeș se numără printre cei mai experimentați profesioniști din acest domeniu. De-a lungul carierei activează în aproape toate domeniile acestei industrii:  mass media (presă, radio, TV), organizare de concerte, case de discuri, agenții de management și booking. Licențiata Master In Music Business la prestigioasa Berklee College of Music (2009). Organizator și trainer de cursuri despre industria muzicală din 2006.

Miercuri 4 iulie
Bucharest Jazz Festival @ ARCUB Gabroveni 12:00
Recenzie disc de jazz românesc și dezbatere: Jazzul dincolo de scenă